پایگاه خبری تحلیلی رکن آباد

صعود بر فراز البرز

پایگاه خبری تحلیلی رکن آباد

صعود بر فراز البرز

پایگاه خبری تحلیلی رکن آباد

پایگاه خبری_تحلیلی رکن آباد لامرد
برای تازه شدن هنوز هم دیر نیست
___________________________
از تمامی بازدید کنندگان عزیز خواستاریم که ما را از نظرات گرانبها و ارزشمند خود محروم نکنید و ما را با نظرات خود یاری دهید*

آخرین نظرات
نویسندگان

۱۰ مطلب در مرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

مراسم اختتامیه اردوهای گروههای جهادی شهید رخشنده و شهید محمد اکبری فرد همراه با برگزاری مراسم یادواره شهیدرمضان بیدبرگ در روستای بریو برگزار شد.

                           

رکن آباد نیوز به نقل از اشکنان خبرنگار مراسم یادواره شهید رمضان بیدبرگ و اختتامیه اردوهای جهادی بسیج سازندگی با حضور حجت الاسلام صفری امام جمعه بخش اشکنان، خانواده های معظم شهدا و مردم ولایتمدار روستای بریو در حسینیه این روستا برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام صفری امام جمعه اشکنان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید رمضان بیدبرگ گفت: مرگ در راه خدا ارزشمندترین و با شرافت ترین مرگ محسوب میشود و هیچ مرگی جزء مرگ در راه خدا دارای ارزش و منزلت نمی باشد.

امام جمعه اشکنان با اشاره به الهام بخش بودن نام و یاد شهید خاطر نشان کرد: تاریخ برای همیشه نام و یاد شهید را به عظمت و کرامت یاد میکند و مردم تاریخ نیز همواره برای راه و هدف شهید تعظیم خواهند نمود...

۰ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ مرداد ۹۴ ، ۱۳:۵۰
مالک گچویی

     گزارش تصویری از سفیران کار و تلاش در روستای رکن آباد

                 

گزارش تصویری از فعالیت های دانش آموزان بسیجی گروه جهادی شهید اکبری فرد حوزه بسیج دانش آموزی اشکنان در روستای رکن آباد...

۰ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ مرداد ۹۴ ، ۱۳:۱۸
مالک گچویی

                                            
       

مراسم افتتاحییه طرح اردوهای جهادی بسیج سازندگی گروه جهادی شهید محمد اکبری فرد حوزه بسیج دانش آموزی شهید عیسی طلعتی اشکنان با حضور علی زمانی جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد در روستای رکن آباد برگزار شد.

علی زمانی در جمع دانش آموزان بسیجی گروه جهادی شهید اکبری فرد گفت: وظیفه اصلی شما دانش آموزان درس خواندن می باشد و به منظور پرکردن اوقات فراغت شما دانش آموزان، زمینه حضور در این اردوی جهادی برنامه ریزی شده است.

جانشین ناحیه لامرد با تشکر از حضور دانش آموزان در اردوی جهادی افزود حضور شما دانش آموزان در اردوی جهادی یک کار فرهنگی ، معنوی می باشد.

زمانی در پایان یکی از دیگر از اهداف اردوهای جهادی را انجام کار گروهی توسط دانش آموزان دانست و تاکید نمود باید در کنار انجام کار گروهی در عرصه های مختلف فرهنگی و عمرانی، شور و نشاط شما در انجام کار گروهی نیز متبلور شود و این طرح زمینه ای بسیار مناسب برای خودسازی شما دانش آموزان می باشد...

۰ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ مرداد ۹۴ ، ۱۶:۵۱
مالک گچویی


 

رکن آباد نیوز به نقل از اشکنان خبرنگار

امام جمعه اشکنان فرا رسیدن روز خبرنگار را به همه خبرنگاران واصحاب رسانه در بخش اشکنان وسراسر کشور تبریک گفت.ز

حجت الاسلام شیخ علی صفری امام جمعه اشکنان با اشاره به روز خبرنگار و سالروز شهادت شهید محمود صارمی این روز را گرامی داشت

حجت الاسلام صفری امام جمعه اشکنان با تقدیر از رسانه ملی خصوصا صدا وسیمای مرکز فارس گفت: صدا وسیمای مرکز فارس از جمله سازمان های پیشتاز در عرصه نوآوری وتنوع بخشی به برنامه های فرهنگی در کشور است که نمونه روشن آن، برنامه های خوب وفاخر این سازمان در ماه مبارک رمضان وایام الله دیگر سال است .

امام جمعه اشکنان همچنین با اشاره به نقش جوانان در عرصه سازندگی وپیشرفت کشور گفت:هر کجا به جوانان و تفکرات سازنده آنها توجه شده است و جوانها میدان دار عرصه اجرایی آن بوده اند حماسه های بزرگی خلق شده است که پیشرفت ایران اسلامی در میدانهای علمی و دفاعی از نمونه های بارز توجه به اندیشه های جوانان است.

امام جمعه اشکنان با اشاره به سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق ع بر برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم شهادت این امام بزرگوار تاکید کرد.

۰ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ مرداد ۹۴ ، ۱۶:۴۴
مالک گچویی

اشکنان تاریخی ترین شهر جنوب استان فارس میباشد که با داشتن آثار تاریخی فراوان در صدر تاریخ جنوب فارس قرار گرفته است.تاریخ اشکنان متاثر از لارستان بوده و تاریخ این منطقه به 228 سال پیش از میلاد مسیح بر میگردد.

هم اکنون در آبادی های این منطقه آثار تاریخی ثبتی و غیر ثبتی قابل توجهی به چشم میخورد که اکنون با آن ها آشنا خواهیم شد.

                    پل آبرسان رکن آباد لامرد

۰ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ مرداد ۹۴ ، ۱۶:۴۴
مالک گچویی

              این حقیقت چه بسا غرب را هم به اضطراب می اندازد

                           

نمیدانم چرا من از این تعبیر آنچنان که باید نمی ترسم و حتی چه بسا مثل کسی که صبرش تمام شده از فکر اینکه جهان به سرنوشت مختوم این عصر نزدیکتر میشود خوشحال میشوم.دهکده جهانی واقعیت پیدا کرده است چه بخواهیم چه نخواهیم و ماهواره ها مرزهای جغرافیایی را انکار کرده اند...و این حقیقت تنها مارا که شهروندان مطیعی برای این دهکده جهانی نیستیم مضطرب نمیدارد بلکه غرب را هم چه بسا بیشتر از ما به اضطراب می اندازد.این همان دهکده ای است که زیر آسمانش بسیجیان  رهن های فکه زیسته اند.بهتر بگویم همان دهکده جهانی ای که در نیمه شبهایش ماه هم بر کازینه های لاس و گاس تابیده است و هم بر حسینیه دوکوهه و گودهایی که در آن بسیجیان از خوف به خدا و عشق به او میگریستند . دنیای عجیبی است نه!...

و اکنون با وجود ماهواره ها مرزهای جغرافیایی نیز انکار شده اند و آینه جادو در یکایک خانه های این دهکده بهم پیوسته جهانی نفوذ کرده است . عقل سطحی چنین حکم میکند که دیگر هیچ چیز نمیتواند حکومت جهانی را حتی به لرزه بیندازد.اما چنین نیست غرب ذاتی پارادوکسیکال دارد و این پارادوکسهای پایانی سرنوشت مختومی هستند که تمدن امروز به سوی آن ره می سپارد.وقتی حصارهای اطلاعاتی فرو ریزند مردم جهان خواهند فهمید که این دژ ظاهرا مستحکم بنیان های بسیار پوسیده ای دارند که به تلنگری فرو خواهد ریخت.

قدرت غرب قدرتی بنیان گرفته از جهل است و آگاهی های جمعی که انقلاب زا هستند به یکباره روی می آورند.همچون انفجار نور

 

۱ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ مرداد ۹۴ ، ۱۹:۳۷
عقیل خسته

   برگذاری مراسم کلنگ زنی مجتمع فرهنگی مذهبی روستای رکن آباد

                           

مراسم کلنگ زنی مجتمع فرهنگی مذهبی روستای رکن آباد امروز در چهارشنبه 7 مرداد 1394 برگذار شد،این مکان شامل یک مسجد و یک مجتمع فرهنگی هنری میباشد که با پیگیری شورای اسلامی روستا و همکاری خیرین محترم و مردم شریف روستای رکن آباد این امر محقق شد تا به زودی شاهد افتتاح یک مجتمع فرهنگی و مذهبی در روستا و در بخش اشکنان باشیم.

در ابتدای مراسم غلامحسین محمدپور رییس شورای اسلامی رکن آباد ضمن خیرمقدم به حضار و مسئولین محترم منطقه از همکاری مردم روستا به جهت اقدام و مشارکت در کار خیر و اهداء  زمین های مسکونی خود به زمین مسجد و مجتمع تشکر و قدر دانی کرد.

در ادامه حاج آقا صفری امام جمعه شهر اشکنان نیز از بانیان خیر این مجتمع قدر دانی کرد. ایشان مسجد را محل عروج خطاب کرد و از کیفیت حضور مومنان در مسجد نیز سخنانی گفتند و در پایان مراسم جناب آقای دکتر موسوی نماینده مردم شهرستان های لامرد و مهر از زحمات و پیگیری های غلامحسین محمدپور رییس شورای اسلامی رکن آباد و رییس شورای شهرستان لامرد و تمامی عزیزانی که در این اقدام خیر مشارکت داشتند و سهیم بودند،صمیمانه  و خالصانه تقدیر و تشکر کردند.همچنین دکتر موسوی از اجرای طرح ویژه آب رسانی به منطقه خبر داد تا ان شاالله به زودی مشکل آب مصرفی مردم منطقه حل و فصل بشود.


در این مراسم که با استقبال گرم مردم عزیز و مهان نواز روستای رکن آباد همراه بود،مسئولانی از شهرستان و منطقه از جمله جناب آقای منصوری فرماندار شهرستان،آقای غلام زاده رییس بنیاد مسکن و آقای شریفی رییس اداره  آموزش و پروش بخش اشکنان نیز حضور داشتند.

براای مشاهده تصاویر بیشتر به ادامه مطلب رجوع کنید

۰ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ مرداد ۹۴ ، ۲۲:۵۵
مالک گچویی

                                                  


سامی یوسف با نام اصلی سیامک رادمنش متولد ۳۰ تیر ۱۳۵۹ برابر با ۲۱ ژوئیه ۱۹۸۰ در تهران بوده و تهیه‌ کننده ، آهنگساز ، ترانه‌ سرا و خواننده ساکن در بریتانیا است که در ترانه‌ هایش به مضامین اسلامی می‌ پردازد. وی یکی از دو فرزند بابک رادمنش ترانه سرا و موزیسین است. سامی یوسف معتقد به اینترناسیونالیسم اسلامی است و اصراری به بر اصلیت ایرانی خود ندارد. او از سوی مجله تایم آمریکا به عنوان « بزرگترین ستارهٔ راک اسلام » و از سوی مجله گاردین انگلستان « ستاره راک مقدس » معرفی شده‌ است...

۰ موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۷ مرداد ۹۴ ، ۱۱:۲۵
مالک گچویی

رکن آباد نیوز به نقل از اشکنان خبرنگارحجت الاسلام شیخ علی صفری امام جمعه اشکنان با اشاره به سالروز اقامه نماز جمعه پس از پیروزی انقلاب اسلامی گفت:با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و وبا هدف ایجاد وحدت و انسجام میان صفوف ملت، نهاد مقدس نماز جمعه در سراسر کشور به فرمان حضرت امام راحل بنیان گذاری شد در همه دوره ها،تریبون نماز جمعه محلی برای بیان حقوق مردم و دفاع از ارزشهای نظام اسلامی بوده است و هیچگاه به هیچ باند و گروه و حزبی تعلق نداشته است و ایمه جمعه نیز با نصب العین قرار دادن فرامین مقام معظم رهبری(مدظله العالی)در کنار صوف متحد ویکپارچه مردم بوده اند...

۰ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ مرداد ۹۴ ، ۲۰:۰۰
مالک گچویی
رکن آباد نیوز به نقل از اشکنان خبرنگار_حجت الاسلام صفری امام جمعه بخش اشکنان در خطبه دوم نماز جمعه این هفته با اشاره به راهپیمایی روز قدس در روز جمعه هفته آینده گفت: راهپیمایی روز قدس همچون سال های گذشته با حضور پرشور مردم روزه دار برگزار خواهد شد و مسلمانان با گرامیداشت روز قدس، در جهت بیداری اسلامی و سرکوب کردن رژیم غاصب اسرائیل ایفای نقش خواهند کرد.

وی در ادامه افزود: مردم با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز قدس نقش دینی، فکری، سیاسی و اجتماعی خود را به ظهور می رسانند و فرهنگ مبارزه با ظالم و اشغالگری را دوباره فریاد خواهند زد...

۰ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ مرداد ۹۴ ، ۱۳:۱۷
مالک گچویی