پایگاه خبری تحلیلی رکن آباد

صعود بر فراز البرز

پایگاه خبری تحلیلی رکن آباد

صعود بر فراز البرز

پایگاه خبری تحلیلی رکن آباد

پایگاه خبری_تحلیلی رکن آباد لامرد
برای تازه شدن هنوز هم دیر نیست
___________________________
از تمامی بازدید کنندگان عزیز خواستاریم که ما را از نظرات گرانبها و ارزشمند خود محروم نکنید و ما را با نظرات خود یاری دهید*

آخرین نظرات
نویسندگان

ما در کجا زندگی میکنیم؟

برق رفتگی که محفل روزه داران را خراب کرد!

قطعی کلافه کننده برق در آخرین شب ماه مبارک رمضان(26 تیر 1394)هدیه و دست کار مسئولین ادره برق بخش اشکنان به مردم روزه دار روستای رکن آباد،قطعی ای که 3 ساعت به طول انجامید.

این قطعی که در شب گذشته از ساعت 21.30 شروع و در ساعت 00.30 تمام شد،باعث شد که نیمی از روستای رکن آباد  در سیاهی و خاموشی کلافه کننده به سر ببرد تا عید سعید فطر را بر  کام روزه داران تلخ کرده باشند.این قطعی برق که 3 ساعت به طول انجامید،در روزهای گذشته نیز چندباری اتفاق افتاد اما نه تنها در سیاهی شب بلکه در گرمای ظهر تابستان!!! قطعی برقی که در شب گذشته رخ داد باعث شد که تعداد زیادی از افراد برای فرار از گرما از منازل خود خارج شوند،این در حالی است که نه تنها این قطعی برق که بارها اتفاق افتاده بود را به مردم اطلاع رسانی نکرده بودند بلکه بارها برق منازل شهروندان قطع و وصل میشد که این فاجعه و اتصالات میتوانست آسیب هایی جدی به وسایل برقی مردم وارد کند.جالب تر اینکه این مشکل مربوط به خطوط برقی روستای لاورخشت بوده و حال انکه چطور و  به چه دلیل برق روستای رکن آباد قطع شده است را تنها مسئولین اداره برق بخش باید پاسخگو باشند!!!

سئوال دیگر این است که علت قطع و وصل شدن جریان برق چیست؟..اتصالاتی که میتوانست بسیاری از وسایل برقی مردم را بسوزاند و از کار بیندارد!!!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۲۷
مالک گچویی

نظرات (۲)

واقعا سخته اونم تو گرمای جنوب
اداره برق شورش رو در آورده
تا کی بیخیالی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی