پایگاه خبری تحلیلی رکن آباد

صعود بر فراز البرز

پایگاه خبری تحلیلی رکن آباد

صعود بر فراز البرز

پایگاه خبری تحلیلی رکن آباد

پایگاه خبری_تحلیلی رکن آباد لامرد
برای تازه شدن هنوز هم دیر نیست
___________________________
از تمامی بازدید کنندگان عزیز خواستاریم که ما را از نظرات گرانبها و ارزشمند خود محروم نکنید و ما را با نظرات خود یاری دهید*

آخرین نظرات
نویسندگان

IMG-20150830-WA0017 [800x600]

مهندس نصر مدیرکل راه وشهرسازی لارستان در گفتگوی خبری با حضور خبرنگاران وفعالان رسانه ای جنوب فارس با اشاره به اهمیت جایگاه امنیت در راههای کشور گفت: دولت با تمام توان برای ایجاد راهی امن ومطمین تلاش می کند و ساخت بزرگارهها و جاده های شریانی مناسب د رمنطقه گویای این امر است.

مدیرکل راه وشهرسازی لارستان در پاسخ به سئوال خبرنگار اشکنان در خصوص تسریع در ساخت جاده اشکنان به سمت لامرد گفت: با تمام توان وظرفیت و با استفاده از امکانات خود در راه وشهرسازی ،ساخت این مسیر را به پایان می بریم و مردم اشکنان شاهد چهاربانده شدن این مسیر تا مرکز شهرستان لامرد خواهند بود.

مهندس نصر در خصوص وعده این اداره کل در خصوص جاده کمربندی اشکنان گفت: قرار بر این بود که اداره کل راه وشهرسازی در تهیه وتدوین طرح مطالعاتی ان مشارکت داشته باشد و اگر شهرداری اشکنان زیرسازی این مسیر را انجام دهد این اداره کل آسفالت جاده کمربندی اشکنان را به پایان خواهد برد.

مدیرکل راه وشهرسازی همچنین در خصوص مسیر اشکنان از سمت خشت ورکن آباد و لاورخشت به سمت پاسگاه لاورچهو در استان همرمزگان نیز گفت:طرح مطالعاتی این مسیر در دست انجام است و به زودی فعالیتهای اجرایی آن انجام می شود .

مهندس نصر مدیرکل راه وشهرسازی لارستان همچنین از پیگیری های حجت الاسلام صفری امام جمعه اشکنان،بخشدار،شورای اسلامی شهر و شهرداران اشکنان در پیگیری مطالبات مردم در خصوص راه وشهرسازی تقدیر کرد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۱۲
مالک گچویی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی