پایگاه خبری تحلیلی رکن آباد

صعود بر فراز البرز

پایگاه خبری تحلیلی رکن آباد

صعود بر فراز البرز

پایگاه خبری تحلیلی رکن آباد

پایگاه خبری_تحلیلی رکن آباد لامرد
برای تازه شدن هنوز هم دیر نیست
___________________________
از تمامی بازدید کنندگان عزیز خواستاریم که ما را از نظرات گرانبها و ارزشمند خود محروم نکنید و ما را با نظرات خود یاری دهید*

آخرین نظرات
نویسندگان

مراسم کلنگ زنی مجتمع فرهنگی مذهبی روستای رکن آباد

چهارشنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۵۵ ب.ظ

   برگذاری مراسم کلنگ زنی مجتمع فرهنگی مذهبی روستای رکن آباد

                           

مراسم کلنگ زنی مجتمع فرهنگی مذهبی روستای رکن آباد امروز در چهارشنبه 7 مرداد 1394 برگذار شد،این مکان شامل یک مسجد و یک مجتمع فرهنگی هنری میباشد که با پیگیری شورای اسلامی روستا و همکاری خیرین محترم و مردم شریف روستای رکن آباد این امر محقق شد تا به زودی شاهد افتتاح یک مجتمع فرهنگی و مذهبی در روستا و در بخش اشکنان باشیم.

در ابتدای مراسم غلامحسین محمدپور رییس شورای اسلامی رکن آباد ضمن خیرمقدم به حضار و مسئولین محترم منطقه از همکاری مردم روستا به جهت اقدام و مشارکت در کار خیر و اهداء  زمین های مسکونی خود به زمین مسجد و مجتمع تشکر و قدر دانی کرد.

در ادامه حاج آقا صفری امام جمعه شهر اشکنان نیز از بانیان خیر این مجتمع قدر دانی کرد. ایشان مسجد را محل عروج خطاب کرد و از کیفیت حضور مومنان در مسجد نیز سخنانی گفتند و در پایان مراسم جناب آقای دکتر موسوی نماینده مردم شهرستان های لامرد و مهر از زحمات و پیگیری های غلامحسین محمدپور رییس شورای اسلامی رکن آباد و رییس شورای شهرستان لامرد و تمامی عزیزانی که در این اقدام خیر مشارکت داشتند و سهیم بودند،صمیمانه  و خالصانه تقدیر و تشکر کردند.همچنین دکتر موسوی از اجرای طرح ویژه آب رسانی به منطقه خبر داد تا ان شاالله به زودی مشکل آب مصرفی مردم منطقه حل و فصل بشود.


در این مراسم که با استقبال گرم مردم عزیز و مهان نواز روستای رکن آباد همراه بود،مسئولانی از شهرستان و منطقه از جمله جناب آقای منصوری فرماندار شهرستان،آقای غلام زاده رییس بنیاد مسکن و آقای شریفی رییس اداره  آموزش و پروش بخش اشکنان نیز حضور داشتند.

براای مشاهده تصاویر بیشتر به ادامه مطلب رجوع کنید

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۰۷
مالک گچویی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی