پایگاه خبری تحلیلی رکن آباد

صعود بر فراز البرز

پایگاه خبری تحلیلی رکن آباد

صعود بر فراز البرز

پایگاه خبری تحلیلی رکن آباد

پایگاه خبری_تحلیلی رکن آباد لامرد
برای تازه شدن هنوز هم دیر نیست
___________________________
از تمامی بازدید کنندگان عزیز خواستاریم که ما را از نظرات گرانبها و ارزشمند خود محروم نکنید و ما را با نظرات خود یاری دهید*

آخرین نظرات
نویسندگان
رکن آباد نیوز به نقل از اشکنان خبرنگار_حجت الاسلام صفری امام جمعه بخش اشکنان در خطبه دوم نماز جمعه این هفته با اشاره به راهپیمایی روز قدس در روز جمعه هفته آینده گفت: راهپیمایی روز قدس همچون سال های گذشته با حضور پرشور مردم روزه دار برگزار خواهد شد و مسلمانان با گرامیداشت روز قدس، در جهت بیداری اسلامی و سرکوب کردن رژیم غاصب اسرائیل ایفای نقش خواهند کرد.

وی در ادامه افزود: مردم با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز قدس نقش دینی، فکری، سیاسی و اجتماعی خود را به ظهور می رسانند و فرهنگ مبارزه با ظالم و اشغالگری را دوباره فریاد خواهند زد...

خطیب جمعه اشکنان با اشاره به نامگذاری روز قدس در جمعه آخر ماه مبارک رمضان از سوی حضرت امام خمینی(ره) خاطر نشان کرد: دفاع ما از قدس یک جریان اعتقادی و عقیدتی بوده و دفاع ما از بیت المقدس و سرزمین فلسطین یک شاخص اعتقادی است.

حجت الاسلام صفری در ادامه با محکوم کردن جنایت امریکایی ها در ساقط نمودن هواپیمایی مسافری بری ایران گفت: امریکا با ساقط کردن هواپیمای مسافربری ایران همراه با ۲۹۰ نفر مسافر بی گناه، نشان داد حقیقتا یک شیطان بزرگ است.

نماینده ولی فقیه در بخش اشکنان تصریح کرد: امریکا یک پرونده قطور از بدرفتاری، جنایت و ظلم در برابر مردم ایران را دارد و مردم ایران حق دارند در هر شرایطی به امریکا اعتماد نداشته باشند.

امام جمعه اشکنان با اشاره به استعفا استاندار فارس خطاب به مسئولین و وزیر کشور گفت: استان فارس با داشتن ظرفیت های متعدد و فراوان به آن جایگاهی که باید داشته باشد تاکنون نرسیده و لذا انتظار داریم یک استاندار با فکر و گرایش مطلوب اقتصادی، عمرانی و سیاسی برای استان فارس انتخاب شود.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: اگر فردی که برای سکانداری استان فارس انتخاب میشود، بخواهد خواسته ها و مطالبات گروه ها و جریان های مختلف سیاسی در استان را تامین کند قطعا موفق نخواهد شد.

حجت الاسلام صفری تاکید کرد: استاندار جدید باید خط اعتدال را در دولت اعتدال در دستور خود کار قرار دهد و در مسیر و ریل شعار دولت یعنی اعتدال ، تدبیر و امید قرار داشته باشد.

امام جمعه اشکنان افزود: استاندار جدید باید با آیت الله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان همراه و هماهنگ بوده و بتواند به وضعیت سیاسی، اجتماعی ، اقتصادی و فرهنگی استان سر و سامان دهد.

حجت الاسلام صفری با اشاره به در پیش بودن لیالی قدر گفت: توسل به نورانیت قرآن و اهل بیت زمینه بهره گیری بیشتر از شبهای قدر را فراهم میکند و باید با نیت خالص زمینه بهره گیری از این شبهای عظیم و بزرگ را فراهم کنیم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۰۲
مالک گچویی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی