پایگاه خبری تحلیلی رکن آباد

صعود بر فراز البرز

پایگاه خبری تحلیلی رکن آباد

صعود بر فراز البرز

پایگاه خبری تحلیلی رکن آباد

پایگاه خبری_تحلیلی رکن آباد لامرد
برای تازه شدن هنوز هم دیر نیست
___________________________
از تمامی بازدید کنندگان عزیز خواستاریم که ما را از نظرات گرانبها و ارزشمند خود محروم نکنید و ما را با نظرات خود یاری دهید*

آخرین نظرات
نویسندگان

                                            
       

مراسم افتتاحییه طرح اردوهای جهادی بسیج سازندگی گروه جهادی شهید محمد اکبری فرد حوزه بسیج دانش آموزی شهید عیسی طلعتی اشکنان با حضور علی زمانی جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد در روستای رکن آباد برگزار شد.

علی زمانی در جمع دانش آموزان بسیجی گروه جهادی شهید اکبری فرد گفت: وظیفه اصلی شما دانش آموزان درس خواندن می باشد و به منظور پرکردن اوقات فراغت شما دانش آموزان، زمینه حضور در این اردوی جهادی برنامه ریزی شده است.

جانشین ناحیه لامرد با تشکر از حضور دانش آموزان در اردوی جهادی افزود حضور شما دانش آموزان در اردوی جهادی یک کار فرهنگی ، معنوی می باشد.

زمانی در پایان یکی از دیگر از اهداف اردوهای جهادی را انجام کار گروهی توسط دانش آموزان دانست و تاکید نمود باید در کنار انجام کار گروهی در عرصه های مختلف فرهنگی و عمرانی، شور و نشاط شما در انجام کار گروهی نیز متبلور شود و این طرح زمینه ای بسیار مناسب برای خودسازی شما دانش آموزان می باشد...

مهدی دل آشوب فرمانده حوزه مقاومت بسیج سپاه اشکنان با تشکر از حضور داوطلبانه دانش آموزان اشکنانی در اردوی جهادی گفت: فعالیت شما دانش آموزان در طول برگزاری اردوی جهادی در روستای رکن آباد قطعا بسیار ارزشمند می باشد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج سپاه اشکنان همچنین از همکاری صمیانه و استقبال خوب مسئولین و مردم روستای رکن آباد در برگزاری اردوی جهادی دانش اموزان اشکنانی نیز تقدیر و تشکر کرد.

در ابتدای این مراسم غلامحسین محمدپور رئیس شورای اسلامی روستای رکن آباد با تقدیر از حضور دانش آموزان گروه جهادی در این روستا گفت: قطعا حضور دانش آموزان و فعالیت های آنها در زمینه های مختلف مایه خیر و برکت برای روستا خواهد بود و مسئولین و مردم این روستا آماده هرگونه همکاری با دانش آموزان در زمینه فعالیتهای مختلف فرهنگی و عمرانی خواهند داشت.

لازم به ذکر می باشد اردوی جهادی دانش آموزان اشکنانی همراه با انجام فعالیت های عمرانی، فرهنگی و خدمت رسانی به خانواده محرومین خواهد بود.

2 [800x600]1 [800x600]4 [800x600]3 [800x600]6 [800x600]5 [800x600]8 [800x600]11 [800x600]10 [800x600]13 [800x600]12 [800x600]15 [800x600]14 [800x600]16 [800x600]

بازتاب : لامرود

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۲۵
مالک گچویی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی