پایگاه خبری تحلیلی رکن آباد

صعود بر فراز البرز

پایگاه خبری تحلیلی رکن آباد

صعود بر فراز البرز

پایگاه خبری تحلیلی رکن آباد

پایگاه خبری_تحلیلی رکن آباد لامرد
برای تازه شدن هنوز هم دیر نیست
___________________________
از تمامی بازدید کنندگان عزیز خواستاریم که ما را از نظرات گرانبها و ارزشمند خود محروم نکنید و ما را با نظرات خود یاری دهید*

آخرین نظرات
نویسندگان

محمد پور رییس شورای اسلامی شهرستان لامرد و نماینده شوراه های شهرستان در استان فارس گفت:در حال حاضر شورای های اسلامی با تئامل صمیمانه با مسئولان تمامی مطالبات مردم را پیگیری می کنند.

محمد پور رییس شورای اسلامی روستای رکن آباد همچنین خواستار احداث ساختمان مستقل جهت شواری بخش در مرکز بخش اشکنان،تامین منابع مالی جهت شوراهای شهر وروستا و ارتقای جایگاه شوراها در میان دستگاههای اجرایی شد.

در این جلسه حسن فریدونی رییس شورای اسلامی استان فارس با اشاره به جایگاه شوراها در نظام جمهوری اسلامی گفت: شوراها نماد مردم سالاری دینی و اوج مشارکت مردم در نظام جمهوری اسلامی هستند و دستگاههای اجرایی می بایست بیش از گذشته با شوراهای اسلامی شهر و روستا در زمینه پیگیری مطالبات مردمی همکاری کنند.

فریدونی با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال همدلی و همزبانی ملت ودولت گفت:شوراهای شهر و روستا به عنوان نمایندگان واقعی مردم درکنار دولتمردان هستند وضمن استقلال کامل خود، مطالبات به حق مردم را با تمام ظرفیت پیگیری می کنند.

در ادامه این جلسه شریفی رییس شورای اسلامی شهر اشکنان ایجاد آموزشگاه راهنمایی ورانندگی،اداره مالیاتی و دفتر اسناد رسمی در مرکز این بخش را خواستار شد و زمانی نژاد رییس شورای اسلامی شهر اهل نیز از اداره کل مخابرات استان خواست تا مشکل واگذاری تلفن ثابت شهروندان شهر اهل را مرتفع سازد.

گفتنی است که این چهارمین بار است که رییس واعضای شورای اسلامی استان فارس در شهرستان لامرد حاضر می شوند که برای دومین بار این جلسه به میزبانی اشکنان برگزار شد.

این جلسه عصر دیروز در سالن اجتماعات شورای اسلامی شهر اشکنان وبا حضور اعضای شورای اسلامی شهر اشکنان واهل و شهرداران هر دو شهر برگزار شد.

***رکن آباد نیوز به نقل از اشکنان آزاد با کمی نگارش

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۲۲
مالک گچویی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی