پایگاه خبری تحلیلی رکن آباد

صعود بر فراز البرز

پایگاه خبری تحلیلی رکن آباد

صعود بر فراز البرز

پایگاه خبری تحلیلی رکن آباد

پایگاه خبری_تحلیلی رکن آباد لامرد
برای تازه شدن هنوز هم دیر نیست
___________________________
از تمامی بازدید کنندگان عزیز خواستاریم که ما را از نظرات گرانبها و ارزشمند خود محروم نکنید و ما را با نظرات خود یاری دهید*

آخرین نظرات
نویسندگان

مراحل نهایی اتوبان لامرد –رکن آباد در حال انجام است

به گزارش از رکن آباد نیوزو به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی لارستان، مدیر کل راه وشهرسازی لارستان به همراه مدیرساخت و توسعه و رئیس اداره راه وشهرسازی لامرد از محور لامرد- رکن آباد بازدید و از نزدیک در جریان پیشرفت این پروژه قرار گرفتند.

                                           

      

داریوش نصر در این باره گفت: اتوبان لامرد رکن آباد ۲۱ کیلومتر طول دارد که عملیات احداث ۱۰ کیلومتر آن قبلا به اتمام رسیده و ۱۱ کیلومتر آن از سال ۹۳  توسط ماشین آلات اداره راه وشهرسازی لامرد در حال احداث بوده است که ۹کیلومتر از مسیر در نوروز ۹۴ بازگشایی شد و ۲ کیلومتر باقیمانده نیز در حال انجام است.

وی افزود :در قطعه دوم حد فاصل کیلومتر ۱۰ تا رکن آباد بیش از ۱۱ هزار متر مکعب خاکبرداری و ۹۸۰۰ متر مکعب خاکریزی شده است .

نصر در ادامه افزود:در قطعه دوم این محور بیش از ۱۰۵ هزار متر مربع تخریب آسفالت قدیم صورت گرفته و ۳۲ دستگاه پل نیز ساخته شده است.

در حال حاضر بیش از ۳۲ دستگاه از ماشین آلات اداره کل راه وشهرسازی لارستان در این محور مشغول احداث این محور هستند که امیدواریم در آینده نزدیک شاهد اتمام پروژه اتوبان لامرد – رکن آباد باشیم.
 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۱۳
مالک گچویی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی